متخصصان و مشاوران ما آماده اند تا شما را در تمامی مراحل رشد کسب و کارتان راهنمایی کنند مشاوره رایگان

بازاریابی موبایلیهمه‌ی ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است.
برخی از کسب‌وکارها و اپلیکشن‌ها به این شکل‌اند که با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلت‌ها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات خود را به موبایل‌ها بیاورند بازدهی بهتری را دریافت خواهند کرد.

تعداد کاربران گوشی های هوشمند به طور مداوم در حال رشد هستند و تعدادشان از کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند بیشتر است ، به همین دلیل امکان دسترسی به مخاطبان این کانال نباید نادیده گرفته شود بازاریابی موبایل باعث ایجاد تجربه کاربری قوی تری میشود که فراتر از تبلیغات بنری استاندارد قابل توسعه هستند.این نوع بازاریابی میتواند به سادگی بر روی صفحه نمایش موبایل به نمایش در آیند که به شدت احتمال دستیابی به مشتریان را در هر مکان و هر زمان افزایش میدهد.

کانال ها و سیستم عامل ها ی مختلفی هرروزه وارد بازار میشوند ولی تلفن های همراه از آن ها سبقت گرفته است.

دسترسی به بیش از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی با روش های زیر:

تبلیغات ویدئویی جایزه‌ای

در این دسته از تبلیغات کاربران خود تماشای تبلیغات را انتخاب می‌کنند و در برابر تماشای تبلیغات به آن‌ها پاداش اختصاص داده می‌شود. در صورتی به کاربر پاداش داده می‌شود که کاربر تا انتهای ویدئو را مشاهده کند و اگر وسط ویدئوی تبلیغاتی خارج شد دیگر هیچ پاداشی به او تعلق نمی‌گیرد و این عدم تعلق پاداش با ارسال پیامی به او منتقل می‌شود. بنابراین احتمال بازگشت کاربر برای مشاهده کامل ویدئو زیاد است و این امر باعث می‌شود که ecpm زیاد شود.

تبلیغات بنری بینابینی

این تبلیغات هنگام استفاده کاربر از اپلیکیشن به نمایش درمی‌آیند. در این دسته از تبلیغات، مطابق مدل پیاده‌سازی ناشران، در زمان مشخصی بنر برای کاربر پخش می‌شود که کاربر در صورت عدم علاقه به تماشا می‌تواند پس از گذشت ۵ ثانیه از تماشای بنر انصراف دهد. از آن‌جایی که این تبلیغات براساس تصمیم ناشر – و نه تصمیم کاربران- آغاز می‌گردد، نرخ درگیری تبلیغاتی کاربران (Adoption Rate) آن‌ها بالاست اما مشکل اصلی در آن‌ها پایین بودن تاثیرگذاری بنر است که با پیاده‌سازی صحیح و خلاق قابل رفع است.

تبلیغات ویدئویی بینابینی

ویدئو یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای جذب مخاطب است و در صورتی که در موقعیت مناسبی به مخاطبان عرضه شود، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. ویدئوهای بینابینی برای تبلیغ‌دهندگان این امکان را فراهم می‌کند تا در لحظاتی که کاربران اپلیکیشن‌ها بیشترین توجه را دارند، تبلیغات ویدئویی آن‌ها با بیشترین میزان اثرگذاری پخش شود.

تبلیغات پیش‌نمایشی

این تبلیغات برای اپلیکیشن‌هایی که بخشی از آن‌ها مربوط به نمایش محتوای ویدئویی به کابران است، مفید هستند. مخصوصا اگر میانگین مدت زمان ویدئوهای ارائه شده در اپلیکیشن کمتر از دو دقیقه باشد، تبلیغات پیش‌نمایشی بهترین انتخاب هستند. در این تبلیغات، ویدئویی بسیار کوتاه در ابتدای ویدئوی اصلی به کاربر نمایش داده می‌شود و سپس ویدئوی اصلی آغاز می‌شود و در نهایت به ازای هر نمایش ویدئوی تبلیغاتی، درآمدی برای ناشر لحاظ خواهد شد.

تبلیغات بنری هم‌نما

هدف اصلی تبلیغات بنری هم‌نما این است که با ارائه‌ی تبلیغات بنری به صورت هماهنگ با اپلیکیشن، یکپارچگی و هویت بصری و تجربه‌ی کاربری را حفظ کنند و در عین حال، جریان درآمدی جدیدی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها فراهم کنند. در واقع حسن این تبلیغات برای تبلیغ‌دهندگان جلب توجه کاربر و برای ناشرین، درآمدزایی توام با عدم تخریب تجربه کاربری است.

تبلیغات ویدئویی هم‌نما

بسیاری از کاربران تمایلی برای مشاهده ویدئوهای تبلیغاتی در حین استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف ندارند. تبلیغات ویدئویی هم‌نما با ارایه ویدئوهای تبلیغاتی در قالبی متناسب با اپلیکیشن‌های نمایش‌دهنده باعث جلب توجه مخاطب با استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی بدون آسیب به تجربه کاربری می‌شوند.

موبایل مارکتینگ طیف وسیعی از فرصت هایی برای تعامل با کاربران در سطح شخصی تر را در اختیار شما میگذارد .امروزه ما می توانیم نه تنها با توجه به سن، جنسیت و محل سکونت، بلکه با توجه به علایق و داده های جستجوگرهای تلفن همراه، به علاوه عوامل دیگر که امکان دسترسی به یک بخش خاص را فراهم می کنند ، به یک نمایه از کابر دسترسی داشته باشیم.